Žumberac, I. (2016). Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633
Žumberac, Iva. "Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga." Završni rad, RRiF Visoka škola za financijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633
Žumberac, Iva. "Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga." Završni rad, RRiF Visoka škola za financijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633
Žumberac, I. (2016). 'Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga', Završni rad, RRiF Visoka škola za financijski menadžment, citirano: 07.02.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633
Žumberac I. Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga [Završni rad]. Zagreb: RRiF Visoka škola za financijski menadžment; 2016 [pristupljeno 07.02.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633
I. Žumberac, "Plan marketinga i specifičnosti izrade plana marketinga", Završni rad, RRiF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:198:037633